Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Ağustos 2010 Perşembe

BURSADA 2 GÜN....

Bursadan evimize döneli tam dört gün oldu ama ben ancak yazabiliyorum tembellikten. Sıcaklar fena yoruyor insanı. Gündüzleri kolumu kaldırmaktan aciz olan ben akşamları gezmek, serin serin oturmak istiyorum bir yerlerde. Sağolsun eşim işten yorgun gelmesine rağmen, kızını beni alıp şöyle bir havamızı alıp geliyoruz. Yetiyor mu ııh ama hafta içi bu kadar oluyor ne yapalım diyor Bursa seyahatimize geçiyorum.

Yine gece yolculuğu yaptık cuma akşamı çıktık yola. Bizim için çok iyi oluyor. Defne daha evden çıkar çıkmaz uyuduğu için rahat geçiriyoruz yolcuğumuzu. Eh birde malum hava şartları, serinde yollarda olmak daha iyi diyoruz. Feribota kadar herşey normaldi. Bir feribot trafiğidir ki sormayın. Herkes tatil dönüşünde kimisi tatile gidiyor. Normal insanlar olarak tabiki tatil yapacaklar diyor burdan eşime göndermede bulunuyorum yeri gelmişken:))) Neyse Defne bir güzel derin uykulardaydı kiiiii feribot sırasında önümüzde bulunan arabadan iki afacanın inmesi ve avazları çıktığı kadar bağırmaları beni çileden çıkarana kadar. Defne patlattı gözlerini kapatmaz. Çocuklar bağrıyo Defne kızıyo uyuyamadığı için. Bu durum feribota binene kadar yaklaşık 1 saat, bindikten sonrada yarım saat böyle devam etti. Sonra uyudu meleğim afacanların ortadan kaybolmasıyla.

Gece saat 3'e doğru baba evindeydik. Her sabah, biraz daha uyusam diye yatakta dönüp dururken bu sefer cumartesi ve pazar sabah erkenden uyanıp anneciğimin yanına koştum ve kahvaltı hazırlıkları yaptık beraber. Nasılda özlüyorum annemin kahvaltılarını yemeklerini. Öğlene doğru evde artan kişi sayısı Defne'nin şaşkınlığı ve alışma süreci derken yine pastalar, poğçalar, kurabiyeler of off anlatılmaz yenilir:) Akşamında yapılan mangal ziyafeti ve bahçede yenen yemek sonunda kızımda bende çok mutluyduk herkes gibi. Defne kime bakacağını kime gideceğini şaşırmış vaziyetteydi ama annesini hiç üzmedi.

Pazar günü yine herkes toplandı sıcaktan bunalanlar oflayıp puflayanlar, bir yandan da çay içmeye çalışan bizler zamanın nasıl geçtiğini anlamadan akşamı yaptık. Yolcu yolunda gerek dedik ve hazırlandık düştük İstanbul yollarına. Hava bunaltıcı sıcak, arabada klima aç kapa derken yine feribot işkencesi tıklım tıklım dolu gişeler eee normal insanlar dedim ya:) Beklesekte, sıcaktan bunalsakta hayırlısıyla döndük evimize mutlu mesut ve yorgun bir şekilde.

Bir sonraki Bursa yolculuğu bir aksilik çıkmaz ise Ramazan bayramında olacak inşallah.

Not: Bu yazımla ilgili fotoğralar yolda geliyor:))