Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

8 Eylül 2010 Çarşamba

HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR.....

Anlamadan geçe koca bir ay, tutulan oruçlar, her akşam yaşanan iftar telaşı derken bitirdik mübarek ramazanı ve geldi bayram.

Biz en güzel bayramımızı yaşayacağız sabah olduğunda. Babayı iki kişi bekliyeceğiz namaz dönüşü kapıda. Küçücük ama kocaman bir aile olacağız birbirimizle bayramlaştığımızda.

Defne var olduğundan bugüne hergünümüz bayram artık bizim. Meleğime güzel güzel anlattım "yarın bayram ve sen cicilerini giyeceksin" dedim o suratıma anlamsız sırıtıp baksada ve tüm gün "bugün bayram erken kalkın çocuklar" şarkısını söyledik oynadık kızımla.

Genelde bayramların ilk günü İstanbul'da bulunuyoruz eşimin akrabalarıyla görüşebilmek için. Sonra hemen Bursa yollarına düşüyoruz heyecanla. Heyecan diyorum çünkü Defne'yle her yolculuk her Bursa seyahati ayrı güzel. Yine Allah'ın izniyle yola çıkacağız bugün. Buralarda pek bayram havası yok gibi geliyor bana. Ama bizim oralar öyle değil. Bayram sabahları çok önemlidir mesela tüm aile toplanılır, baba ve abiler camiye gönderilir ve kahvaltı hazırlıkları başlar telaşla.Sonrasında eller öpülür dualar alınır anne babadan, her sene hep bir arada olalım diye ve kocaman masada toplanılır çoluk çocuk tüm aile. Eş, dost, akraba ziyaretleri, gelen giden derken çok yoğun dolu dolu geçer her sene Bursa'da bayram, daha doğrusu bizim ailede. Baklavalar, sarmalar, börekler of off neyse anladınız siz işte.

Ben yine hummalı çalışmalarım sonucu hazırladım bavulları:))

"Yolcudur abbas çantaları doldurmadan olmaz" diyerek ne var ne yok attım bavula herzaman olduğu gibi. Bu sefer kalıcıyız kızımla 1 hafta. Bu kısa tatil ramazan sonrası çok iyi gelecek bana. Sanırım eşimede:) Yokluğumuzu fırsat bilip biriktirdiği işlerini bitirmesini umuyorum.

Herkesin tüm islam aleminin ramazan bayramını kutluyoruz kızımla. Hergünümüz bayram tadında olsun inşallah.