Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Aralık 2011 Perşembe

DAĞIT DEFNECİK, TOPLA ANNECİK:)..

Anneciim bu nediy? Anneciiim nu neyeye?


Baaak bu obodüs (otobüs) , bu ü ü rü üü hoyoz (horoz) bu da ödeek (ördek) diye soru cevap kendi kendine yerleştirmeye çalışıyor hepsini Defnecik. Parçaların yerini bulamadığında yada ters koyduğunda ise "omadı annecim" deyip benden yardım istiyor.


Ah birde her defasında döküp oraya buraya dağıtması olmasa. Koltuk altından, odasının her bir köşesinden topluyoruz parçaları. Ama Nurcan teyzesinin hediyesi olan puzzle ile çok eğleniyor bu ara. Bazende sıkıdım anneciim deyip öylece darmadağın  bırakıp başka şeye yöneliyor hemen. Toplama işini ise" yardım et kızım hadi " desemde ben üstleniyorum tabiki:) 

3 yorum:

yadigar olam dedi ki...

Sıkılan cocuk modeli herkeste var sanirim :))

nuralp dedi ki...

Maşalla benim Defnoşuma :) Sen sıkılan çocuk görmemişsin Alpişi göndereyim istersen :)

istebudurhayat dedi ki...

dağıtma işlemi gayet başarılı toplama işlemi sıfırrrr onlar dağırsın analar toplasın