Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

28 Haziran 2012 Perşembe

2.5 YAŞLA GELEN DEĞİŞİM.....

Nedense fotoğraf ekleyemiyorum bloğa. Eklesemde yayınladığımda çıkmıyor.

Neyse  keşke fotoğrafları koyabilseydimde size şu süslü cadıyı gösterebilseydim. 2.5 yaş ile birlikte çok değişti bu kız yahu.

İstekleri, soruları, çabuk sıkılması arttı, hareketleri değişti. En belirgin özelliği ise artık giyinme konusunda hiç beni dinlemez oldu. Yazın ortasında "ben o çorabı giymem" deyip gidip çekmeceden kendi aldığı kalın çorabı giyebiliyor bugün olduğu gibi. Sonra elbise ve etek takıntımız başladı. Hele ki son 2 gün ve gecedir aynı etekle yatıp kalkıyoruz. Uyuduğunda bile çıkarttığımı hissedip çekeliyor eteğini. Çıkartmışsam eğer sabah uyandığında ilk iş eteğini sormak ve giymek oluyor. Gezmeye gidecekse annenin çıkarttığı giysilere pek bakılmıyor artık, dolabını açıp alakasız şeyleri isteyip" bunları giydir" diye tutturuyor mesela.

Bir de kıyafetlerine birşey dökülmesin ,su damlasa dahi hemen soluğu odasında alıyor "çıkart bunu başka giyicem kirlendi ıslandı bu" diyerek. Ne anlatırsan anlat duymuyor bile söylediklerimi, kendi kafasına göre takılıyor fıstıkım. 

Saçlarını kuyruk yada örgü istemiyor artık. "Toplama ittemiyorum  anne nolursun"diyor tokalarını elime aldığımda. Kandırmacalarla topluyoruz saçları şu sıra. Saçları tarandığında, yeni birşeyler giydiğinde aynanın karşısına geçip "ne güzel oldum anne" deyip kendine bakıyor  dönüp dönüp. Hatta aynada kendini bile öpüyor:) 

Kız çocuklarında normal sanırım böyle davranışlar. Ama annesi böyle süslü püslü değil kime çektiyse artık :) 

Şu an öğle  uykusunda minik kuşum. Altında uzun bir tayt, kalın çoraplar, kot fırfırlı eteği, üzerinde ise tşört ve onun üzerine ise askılı tşört giymiş durumda kendisi :)  Bakalım uyandığında hangi kostümlerini giyecek:)

7 yorum:

Selcen dedi ki...

maşaallah kuzuyaa fotoları görebilseydik keşke yaa :) flickra falan ekleyip url ile eklemeyi denedin mi? özledik fıstığı
bizdeki versiyonsa bambaşka. Asla etek, elbise giydiremiyorum :( Aldığım onlarca eteğe elbiseye bakıp ağlıcam nerdeyse. Sıradan bir t-shirt ve şort giydiği şeyler. Hatta şort için bile zar zor ikna ettim yaz geldi diyerek ısrarla babanın pantolonundan giyiyordu yoksa :S

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

Bizdede var bundan bitane. Anneyi beğenmez, kendi bildiğini okuyan, sürekli ben çok güzelim diye kendini pohpohlayan, titiz, süslü bir cimcime.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Bizde geçti o dönemler gülerek okudum postu kızım bir yaş büyük sizden ahhh bir bilseniz 1 sene sonra sizi neler bekliyor:)))

birsence dedi ki...

yerim onu ben büyüdü annesi o..süslü bir kız oldu...Allah yüzünü hep güldürsün inşallah...

resim ekleyememen alanla alakalı dolmuş olabilir...

uğurböceği dedi ki...

ah canım kolay gelsin.aynı şekilde giyiniyor.etek düşkünü.gelin oluyormuş hanım.sonra saçlarına dokundurmuyor.en son kestirdim.toplanacak kadar bıraktırdım.

artık büyüdüler hep ben diyor.bazen dayanamıyorum bağırıyorum.benim 4.5 yaşında şimdiden asi.gencliğini düşünemiyorum.

Ozge Kopuz dedi ki...

Merhaba Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
Sizide benim kine beklerim:))
http://komirra.blogspot.com/

emreyle hayat dedi ki...

bakalım biz neler yapacağız, şimdilik 2 yaş sendromuyla boğuşuyoruz :))