Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

12 Haziran 2010 Cumartesi

SON GÜNLERDE...

Defnoş artık hep yerlerde, kucakta durmak, oturmak ona göre değil. Çok hareketli oldu. Hep birşeylere dokunmak, yeni şeyler keşfetmek peşinde. Oyuncaklarıyla oynuyor diye bırakıp arkamı döndüğümde, gördüğüm ve bugünlerde en sık karşılaştığımız durum işte bu,

Koltuk altlarından, kapı arkalarından, sandalye aralarından topluyorum Defnoşu:) Birde hoşuna gidiyor ki anlatamam. Kafasınıda sokmaya uğraşıyor, koltuk altına girdiği zaman ama nafile:)


Artık yerde sürünerek emekliyor benim birtanem. İstediği yere gidebiliyor. Bu şimdilik çok hoş bir durum olsada, daha dikkat etmemiz gerektiğininde bir habercisi. Ev kazaları yaşamamak için ne kadar önlem alınsada, illaki ufak tefek şeyler yaşanıyor. İnşallah biz yaşamayız diyorum. Oda içerisinde ben gel kızım diyerek ellerimi uzattığımda büyük bir heyecanla başlıyor sürünmeye.Meleğim benim zaman hızla ilerliyor ve büyüyosun. Daha neler göreceğiz inşallah.

HER YENİ GÜN, YENİ BİR HEYECAN BİZİM İÇİN.....

Hiç yorum yok: