Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Nisan 2011 Cumartesi

1. AZI DİŞ...

30 nisan 2011 cumartesi,


18. ayına girdiğimiz bugünlerde, biz köpek dişleri çıkacak diye beklerken, tesadüfen ağzını açtırıp baktığımda azı dişinin çıktığını gördüm bu sabah kızımın.


Önce biraz şaşırdım sonrada sevindim böyle sakin azı dişini çıkarmasına. 41 kere maşallah kızıma. Sadece Bursa'da olduğumuz geçen hafta, birkaç gün çok sık bezini değiştirmek zorunda kaldım. Ağzının sularıda akıyordu sürekli tabiki. Herkes kesin diş geliyor demişti zaten.



Artık eskisi gibi ağzını açtırıp dişlerini kontrol edemiyorum. Hemen ısırıyor yada hiç açmıyor ağzını. 8 tane dişin yanına bir arkadaş daha gelmiş oldu. Diğerleride sırada çünkü damakları bembeyaz ha çıktı ha çıkacak durumda.



İnşallah tüm dişlerini böyle rahat çıkarırsın canım kızım.


4 yorum:

çakıltaş dedi ki...

merhaba, bizde aynı dönemdeyiz, ama pek sakin geçmiyor bi farkla. bi anda duruluyor sular güllük gülistanlık oluyoruz.sonra hopp gene... şimdi köpek dişleri için çabalarımız:) sizin böyle sakin sürmesi dileğiyle

annesiningülü dedi ki...

nazar değemesin canım ;) hep böyle kolay çıkarsın dişlerini

eslemce dedi ki...

maşallah maşallah:):)
bak senin postunla bende neden yazmamışım bunu dedim.
Esleminde azı dişleri patladı şu sıra...
Not alınmalı dimi,bende bunu postunu hazırlayayım en kısa sürede.
teşekkür ederim ve tekrar kocaman bir maşallahla ,hep sağlıklı günler diliyorum kuzucuğuna...

Ahmet dedi ki...

Dişçiden korkamamak lazım ve özellikle çocuklarımızı bu konuda başından eğitmek gerekmektedir. Çocuk yaşta verebileceğimiz eğitimle bu gibi sorunları başında çözülebilir ve ileride oluşalabilecek sıkıntıları engellemiş olursunuz.
Diş hekimim korkusu
son bulmalı çocuklar için.