Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

3 Mayıs 2011 Salı

DUYULAR & MİM .......

Yazılarını, bloğunu severek okuyup takip ettiğim, iki güzel şirin kıza sahip olan sevgili Aylin mimlemiş beni. Çok güzel bir mim olduğu için kendisine teşekkür ederek cevaplıyorum.

En sevdiğiniz üç görsel :

-kızımın güzel yüzü,
-cam kenarında oturup kahve fincanı elimde yağmur veya kar yağışını seyretmek,
-tüm ailemin mutlu olduğunu görmek.

En sevdiğiniz üç ses :

-kızımın sevinç çığlıkları,
-sabah ezanında öten kuşlar,
-sevdiklerimin iyi haberlerini alabilmek için çalan her telefon sesi:).

En sevdiğiniz üç tat:

-kısır,
-patatesle yapılmış her türlü yemek çeşidi,
-balık.

En sevdiğiniz üç koku:

-tabiki ilk önce kızımın kokusu,
-temizlik sonrası mis gibi kokan bir ev,
-türk kahvesi mmmmm mis misss.

En sevdiğiniz üç his:

-hergünü doyasıya paylaştığım kızımı uyurken seyrettiğimde, anlatılması güç olan içimdeki duyguların, gözüme yansıyıp gözyaşlarımın süzüldüğü annelik hissi,
-güvende olduğumu bildiğim her an,
-huzur huzur huzurrrrrr.


bende bu güzel mimi,

Almina'nın annesine, Lal'in annesine ve Eslem Duru'nun annesine gönderiyorum.

4 yorum:

memolininannesi dedi ki...

hmm 3 adımda ben ve hislerim mimi olmuş...

Unknown dedi ki...

Anne olunca zevkler nasıl değişiyor.herşeyin en güzeli evlatta saklı oluyor değil mi ?
Ne güzel içinden geldiği gibi cevaplamışsın ..

thalassapolis dedi ki...

çok güzelmiş teşekkürler hemen yazacağım ben de :)

eslemce dedi ki...

nekadar ben gibi yine:):)
seni okudukca hep bunu söylüyorum zaten...
aaa ben gibiii:):)
çok teşekkür ederim arkadaşım...
sevgiler