Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

12 Mayıs 2011 Perşembe

DOSTUM "SABIR" NERDESİN:)))


Sanki adım adım yaklaşıyor gibi bu bizi mahveden havaların hastalığı. Son birkaç gündür Defne'min burnu akıyor arada hapşırıyor arada da öksürüyor gibi birazcık. Neşesi yerinde her daim şükürler olsun. Fakat son bir haftadır yemek yedirirken çok zorluyor beni. Bazen sinirlerime hakim olamayıp bağırıyorum. O da minik kuzum ağlıyor ben daha sesimi yükseltir yükseltmez :(




Her öğünde dakikalarca ağzında tutuyor yediklerini. Ne oyunlar ne şarkılar yeri geliyor ne ilahiler söylüyorum fakat ııh, çok inatçı olacak bu kız tam bir akrep burcu:) Ağzında bir müddet tutuyor tutmasına da sonrada midesi bulanıp çıkartmasa. Çiğnemek yok direk yutmak istiyor, sanırım bu hem nezleye hemde çıkmak için az zamanı kalan diğer azı dişlerinin de marifeti.


Sabır sabır sabır böyle durumlarda insanın ne kadar da ihtiyacı oluyormuş buna. Allaha şükür zor bir çocuk olmadı şuana kadar benim meleğim. Belkide bu yüzden ufacık birşeyde hemen şaha kalkıyor sinirlerim:)


Hele ki bu sabah resmen kavga ettik Defnoş'la. Ben ağzına verdim o çıkardı, o çıkardı ben verdim:) Anne yüreği işte " aç kalmasın mutlaka bişeyler girsin midesine" diye düşünüyorsun ya. Eliyle ittiriyor daha çatalı elime almadan.Oyalansın diye önüne bıraktığım boyaları ve resim defterini bir sinirle yere atması varki görmelisiniz. Bir yandan da mama sandalyesinde otururken duyduğu müzikler eşliğinde poposunu oynatırken sırıtıyor bana.Gelde bağırma sinirlenme işte. " Hadi kızım, kedi geldi, köpek geldi" o geldi bu gitti diye diye yedi kahvaltısını. Bense üzerimden bir yük kalkmış gibi rahatladım tabiki.


Öğlense çorbasını yedirmek için oturduğumuzda, yine büyük çabalar sonucu tabağın yarısına kadar gelmişken geri iade etti hepsini annesine.


Bu havalarda ısınmadı bir türlü, gerçi ben şikayetçi değilim bu durumdan fakat çocuklara fena çarpıyor. Güneşe çıkıyorsun sıcak, gölgede kalıyorsun soğuk mahvediyor kısacası.




İnşallah gelir geçer bu durum bizden, hemde hemencik:)


Herkese tüm yavrulara bol sağlıklı günler diliyorum.




3 yorum:

nuralp dedi ki...

Seni gidi cadı Defnoş :)

mintinin dünyası dedi ki...

ay ben kıyamam bu tatlı cadıya.
anne olmak sabır küpü olmak değilmi arkadaşım.
nasılsın neler yapıyorsun inan uzuuuuun bir zamandır mesaj için bloğuna girdiğim ilk kişisin.hiç yorum yapamıyorum kimseye.bırak onu tarif ekleyemiyorum.ama seni görünce çok sevindim bitanem.defnoşa geçmiş olsun.annesine sabır diliyorum ben de.bu arada mim için çoook teşekkür ediyorum tatlışım.lakin beni mazur görür de kırılmazsan çok sevinirim.inan vakte aç bir arkadaş var karşında.şuanda hastanede nöbette yavrumdan uzaktayım.babasıyla uyuyor şu dakikalarda bebeciğim.beni anlayacağını bildiği için sadece çoook teşekkür ediyorm.özel olmak hatrlanmak çok güzel.ana-kız siz de benim için özelsiniz.sevgiler

Selcen dedi ki...

Defnooş sen ne kadar güzel bir kız oldun yaa maşallah sana :))))
Ah bu yemek muhabbeti yok mu, Defne hastalığa rağmen gayet iyi yemiz üzme kendini, Berayın 2-3 haftadır ağzından lokma girmiyor :( Zorlamıyoruz...Sonu nereye varacak bir fikrim yok