Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

24 Mayıs 2011 Salı

BİR MİM DAHA..


Blogcan, nefis yemekler kekler börekler yapan Umut Sepeti Zeliha arkadaşım mimlemiş bu seferde beni. Çok teşekkür ederek cevaplamaya çalışacağım soruları.



Defnoşum günün erken saatlerinde 2. uykusuna dalmışken işte cevaplar;



1- Hayalinizdeki meslek nedir ?


Tam olarak çok ama çok istediğim bir meslek olmadı hayatımda. Ufakta olsa bazı özentilerim oldu evet ama sadece istediğim birşey hep vardı ve var kafamda. Olur mu sanmıyorum ama hayal değil mi? Küçük ama şirin, şirin olduğu kadar ferah, temiz ve yemyeşil bahçesi olan bir cafe sahibi olmak. Kekler, pastalar, kurabiyeler satayım ben orda olur mu:))



2-Çay mı kahve mi? Sütlü mü sütsüz mü?


Kahve derim tabiki benim için keyif demektir sütsüz orta olsun lütfen:)



3-En önemli makyaj hileniz ?


Makyajla aram pek yoktur ki hilesi olsun:)



4- Tam şuan kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söylese ne dilerdiniz?


Offf neler istemezdim ki. Önce annem babam ve sonta tüm sevdiklerim kendim için sağlık huzur dilerdim. İsteklerime uygun bir ev olabilirdi belki bir dileğimde ve kızımın tüm geleceğine yetecek kadar para:))) çok şey mi istiyorum siz söyleyin:))))



5-Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği veya tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız hangisi olurdu?


Kesinlikle kahvaltı.



6- Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız hangi renk olurdu?


Yine pembe yine pembe benim rengim çünkü



7- Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?


İnce bir bileklik.



8- Sahip olmak istediğiniz yetenek,


2009 kasımdan beri mükemmel bir anne olmak:) tabiki bu bir yetenek değil. Hafızamın üstün derecede kuvvetli olmasını isterdim ki hiçbirşeyi unutmamalıyım veya insanların beynini okumak isterdim buda bir seçenek yetenek olmasada:)



9-Eğer geleceği görme şansınız olsa,görmek ister miydiniz ?


İyi şeyler gösterecekse tabiki evet ama hayatta herşey iyi gitmiyor, dünyamızın gidişatıda iyi değil o yüzden istemezdim böyle devam:)



10- Gizli ünlü Aşk ?


Olmadı ki öyle biri :)



11- Neden blog tutmaya başladınız ?


Sadece kızım için.



12- şimdi bu mimleri kime göndereceksin?










İşte bu kadaaar.



Güzel birgün olması dileğimle kocaman sevgiler herkese.


Hiç yorum yok: