Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

15 Kasım 2011 Salı

2.YAŞA 5 KALA, DEFNE KIZIN ANASINDAN DURUM GÜNCELLEMESİ..

Merhaba herkese,

yine yokum ne zamandır, yazasım yok, okuyasım yok, bakasım yok. Nedir bu anlamadım böyle. Geldi gitsin çabucak üzerimden bu tembellik.

Son zamanlarda ülke olarak yaşadıklarımızdan sonra, televizyonda haberleri takip etmekten, izledikçe karamsar olmaktan ve gelecekte bizi yavrularımızı neler bekliyor diye düşünmekten bir bunalım haller içersindeyim.

Bir bakıyorum, herşey hoş güzel hayat devam etmekte ama bir anda da karartıveriyorum herşeyi gözlerimde beynimde ve boş geliyor hayat. Yarın ne olacağız belli mi diyorum kendime. Defne'm gündüz unutturuyor çoğu şeyi annesine. Rahatlatıyor, yormuyor enerjisiyle beni. Gülüşüyle, yarım yarım ama sürekli konuşmasıyla, şarkılarıyla atıveriyorum üzerimden miskinliği, korkuyu , endişeyi. Ama kafamı yastığa koyduğumda sessizlikle başlıyor senaryolar yazılmaya. Kızıyorum kendime biraz ve bir uyanıryorum sabah olmuş.


Çok ama çok etkiledi bu son yaşanılanlar beni. Herkesi de tabiki. Dile getirmek istedim, paylaşmak istedim sıkmadan bunaltmadan.

Kızımın Defnoş'umun 2. yaşını kutlayacağız pazar günü. Geçen yıl, aylar öncesinden planlamıştım herşeyi  yapacaklarımı, alacaklarımı vs herşeyi okeylemiştim kafamda. Yine çok heyecanlıyken bir anda geçti hevesim. Kafamda bir sürü şey varken düşünmesi bile yoruyor şimdi beni. Yeni yeni planlamaya başladım birşeyleri. İnşallah geçen yılki gibi süper olacak herşey.

                                      

Son bir iki aydır Bursa İstanbul arası sık gidip geliyoruz. Düğünler bitti derken annemin ameliyatı sonrasında kurban bayramı ve yine tam bir hafta sonra babamın ameliyatı için yine Bursa'ya yolculuk var nasipse. Bir iki hafta oralarda kalırım.

İç karartıcı postumuda yazdıktan sonra biraz rahatladım sanki:)

Bu hafta kızımın dedesi ve anneannesi bizdeler. Sık sık görüşmüş olsakta yakın zamanlarda, anne ve babanın varlığı mutlu etmez mi moral olmaz mı insana. "Sabah uyandığımda yalnız kahvaltı yapmıyacağız" diyorum mesela, bunu düşünerek yatmak bile hafifletiyor insanı. 

İşte böyle blogcanlar. Gecenin yarısında yazımı noktalarken, herkese hayırlı geceler hayırlı sabahlar olsun diliyorum ve sımsıcak sevgimi gönderiyorum.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Sım sıcak sevgin ulaştı buralara..yalnız kahvaltı yapmak kadar iç karrtanı yoktur herhalde..ne güzel sıcacık aile ortamı ile kahvaltılarınız şenlenecek...Ben deizmir e gittiğimde aynı duyguları yaşıyorum.Allahtan oğlum büyüyor da birlikte kahvaltı yapmaya başlıyoruz.Darısı Defne ile sana canım...Sana çok iyi yoldaş olacaktır kızın..
iyi geceler

istebudurhayat dedi ki...

Canım fazla senaryo yazma desemde aynı şeyleri zaman zaman hepimiz düşünüyoruz Allah beterinden korusun hepimizi annene ve babana geçmiş olsun Defneciğin d.gününüde şimdiden kutlar yanaklarında öperim .Allaha emanet ol

defne kızın anası dedi ki...

düşlerimden inciler çok sağol yorumun için canım. bizde defneyle beraber yapıyoruz zaten kahvaltımızı. anane ve dede de olunca iyice şenleniyor sabahlar. kızımla saatlerimiz geöşyor mutfakta:) öpüyoruz sizi.

incim sağol canım. sizde allaha emanet olun

annesiningülü dedi ki...

kendi kendine düşüneceğine yaz kurtul.
ne olursa olsun yaz :)
Sizden bir sonraki günde bizim kızı kutlayacağız :D
Defne'ye ve size mutlu yıllar ;)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

canım annene ve babana çok geçmiş olsun.. olaylar gerçekten can sıkıcı.. ama hayat devam ediyor.. bir daha ki postunn eğlenceli bir doğum günü postu olsun inşallah..