Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

21 Kasım 2011 Pazartesi

BUGÜN DOĞDUĞUN GÜN KIZIM...

Doğduğun ve ikinci yaşına merhaba dediğin gündür bugün meleğim.

İki yıl oldu seni kucağımıza aldık, mutluluğunla mutlu olduk, hastalığınla üzüldük, yaramazlıklarına güldük, bazı hallerine kıyamadanda olsa kızdık.

O gülüşün, o her daim mutlu oluşun, annecim deyişin, öpüşün  ve benim sana doyamayışım.

Babana nazlı , anneye her haldesin ve yaramaz. Hep hareketli oyuna ve gezmeye doymayansın. Yeni yaşının özelliği paylaşımda zorlanan fakat sıcak kanlı ve sevecensin. Sürekli isteyensin şu günlerde, sürekli konuşansın bazen Defne'ce ama çoğu anlaşılan. Herşeyi bilgiğin halde hala popoda bezi olan, uyurkende olsa emziğini arayansın.  Meyve ve zeytini çok seversin ama diğer yemekler konusunda genelde anneyi zorlayansın. Geceleri yatağında  sabaha kadar uyumaktansa, gece yarısı uyanıp anne babanla uyumayı tercih edensin. Bitak (kitap) okumayı seven ama çabuk sıkılansın her zaman olduğu gibi. Bildiğin şarkıları yarım yarım söyleyen dans edensin. Sabahları "anne kalk babaltı edelim" " baba ise ditmiş" diyensin. Ezan sesi duyduğunda el açıp amin diyen, aklına gelişinde " anne men amin yapıyom" deyip namaza duransın:) Kaç yaşındasın diye sorduğumuzda cevap bu ara hep aynı 4:)  Daha o kadar büyümedin dediğimde ise "men bocaman oldum büyüdüm" deyip kollarını yukarı kaldırsansın. Sıkıldığında" babaanneye ditçem" diye dakikalarca kapıda ağlayanasın. Vee bir haftadır" ikiii dodun depneee" diye şarkı söyleyen "anne, baba patta acak mum üplücem" diyensin.

Yazmaya anlatmaya doyamadığımsın. Bazen gözümden akan yaş, bazense yüzümde tebessüm yada kahkahasın. Bazen kollarımın arasında minicik masum bir kız, bazense akıllıca benle kavga eden tatlı cadı. Benimsin, bizimsin. Canımızdan cansın güzel prensesim benim.


Hayat bazen çok acı olsada biz büyükler için, senin canın hiç yanmasın meleğim. Gözünden bir damla yaş akıtmasın Rabbim. Annen pek olamasada baban gibi hep pozitif düşünen ol kızım. Hep iyiyi görsün gözün. Önce anne babana sonra vatana millete hayırlı bir evlat ol inşallah. Seneye bugünde sonraki senelerde hep beraber kutlayalım yeni yaşını.  Anne ve babanla, dedelerinle, anneanne ve babaannele, teyzelerin amcaların dayıların kuzenlerin ve abla ve arkadaşlarınla eksiksiz hep sağlıklı mutlu günlerde inşallah.

Tüm dualarım seninle kızım, en güzeli duaların, en güzeli sözlerin  ,herşeyin en güzeli benden ve babandan sana hediye kızım.

Her yüzüne bakışımda Allah'a şükrediyorum ya meleğim,  bugün tekrar büyük şükürler ediyorum Rabbim'e seni bize verdiği için.

Seni çok ama çok seviyorum.

HAYATIMIN EN DEĞERLİ VARLIĞI ,

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!


7 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Mutlu yıllar minik Defne:))))

ece ve annesi dedi ki...

mutlu mutlu nice yıllara...
sevgiler:)

sevgi dedi ki...

iyi ki doğdun minik defne..nice mutlu yıllara..

çokoprenses dedi ki...

nice mutlu sağlıklı senelere,ilk fotograftaki o yaramaz ifadeye bayıldım.

annesiningülü dedi ki...

mutlu yıllar Defnecik :D
sağlıklı mutlu bir ömrün olsun...

istebudurhayat dedi ki...

çok güzel anlatmışsın canım benim anne olmak bu işte ağlıyorum şu an mutlu yıllar defnoşum

thalassapolis dedi ki...

Tatlı prenses nice nice yıllara hep o güzel yüzün gülsün kocaman öpücükler

Almina&Deniz