Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Ocak 2012 Cuma

TAKLİTÇİ DEFNE...

Geçen gün kendi kendine oynuyor nede güzel oyalanıyor diyerek dalmışım mutfaktaki işime. Defnoş'ta bir telaş var, konuşuyor hızlı hızlı gidip geliyor, farkındayım birşeyler yapıyorda rahatsız etmekte istemediğimden hiç uğramıyorum yanına.

Baktım ki tak tuk çekmece sesi gelmeye başladı dayanamadım gittim.

"Aaa bebecik çiss yapmışşş, adi bez değişelim"  diye konuşurken buldum odada kendisini:)


Öyle dalmış ki oyuna hiç farkında değil orda olduğumdan. Birden karşımda sanki kendimi görüverdim. Ben ne yaparsam ne söylersem bebeğine aynı şeyleri söylüyor ve yapıyordu :)  Alt açma bezini almış, pişik kremi ve teni kuru olduğu için kullandığım nemlendiricisini, ıslak mendilini yanına koymuş "gedim bebecik gedim bebecik "diye sakinleştiriyordu bebeciğini :)

Maşallah Defne'de iyi bir anne olucak sanırım ileride:))  Pek tertipli ve ilgili bebeğiyle:))) 


Ama olay  pişik kremini aç diye tutturduğunda değişiverdi hemen. "Kızım olmaz" diye anlattım, zor ikna oldu ama kısa süren ağlamayla hallettik durumu.


4 yorum:

Sitare dedi ki...

:))
büyüyor annesi

yadigar olam dedi ki...

Onlari izlerken kendimizi goruyoruz dimi.Cok dikkatli konusmaliyiz aslinda onlarin yaninda konustuklarimiza hemen kayit altina aliyorlar :))

istebudurhayat dedi ki...

ne güzel benim kızım hiç böyle oynamıyor bebekleriyle hep resim boya kalem kitap derdi

Defne Kızın Anası dedi ki...

SEVGİLİ SİTARE GERÇEKTEN BÜYÜYORLAR ANLAMIYOR İNSAN ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ.

YADİGAR OLAM AYNEN DEDİĞİN GİBİ NE DENİRSE KAPIYOR BIDIKLAR.

İNCİM DEFNEDE EN ÇOK KİTAP KALEM BOYALARLA İLGİLEYOR. BEBEKLERİNEDE YENİ YENİ ALIŞTI SANIRIM BABAANNESİNDEN:)