Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

28 Şubat 2012 Salı

ALIŞVERİŞTE KOVALAMACA....

Her çocukla alışveriş maceraları aynı mı acaba?

Bizde durumlar hiç değişmedi. Ne zaman beraber alışverişe çıksak  Defne'yi zapdetmenin verdiği yorgunluk mahvediyor bizi. Ağlayıp zırlaması yok ama her bir tarafa gitmek istemesi, büyük küçük farketmeden önüne ne denk geliyorsa merakla incelemesi çıldırtıyor bazen beni.

Sen bağır çağır hiiiç umuru olmaz küçük hanımın. O şarkı türkü tutturur dolanır mağazalar içerisinde hiçte sıkılmadan yorulmadan. Bıraksan takılıp gidecek bir çocuğun peşine hiç arkasına bakmadan. Kabinlere girer çıkar, koridorlarda koşturur "yakalıycam sizi" diyerek oyunlar yapar pilimizi bitirir bizim. "Kızım gel buraya, Defne elimi bırakma, o tarafa gitmek yasak, Defne düşeceksin önüne bak"  vs vs demekten ne kendimize ne de etrafa bakabiliyoruz. Defne geziyor  keyfini çıkarıyor, biz yoruluyoruz anlıyacağınız.

O olmadan da gezip tozmak anlamsız geliyor çoğu zaman. Kendime kendimize ayırdığımız zamanlarda var tabiki. Defnoş olmadan dışarı çıktığımızda ise " Defne olsaydı şimdi şuraya koşardı ,şunu derdi, böyle yapardı"  diye konuşuruz babasıyla.

Biz böyle Defne peşinde koşup dururken, hayranlık içerisinde bakıp gördüğüm çocuklarda oluyor. Hay maşallah diyorum nasılda uyuyor arabasında yada nasılda oturmuş krakerini yiyor sakin sakin. Var var böyleleri sakın yok demeyin. Defne doğdu doğalı 2 bebek arabası aldık belki oturur düşüncesiyle ama nerdee. Eee çocuktur tabiki koşacak karıştıracak öğrenecek, uslu uslu bizimle beraber gezecek değil ya desemde içimden yeter be kızım yorulda sakinleş diye yalvarıyorum çoğunlukla.

 Bazen de kendimi teselli ediyorum diğer yandan, "ah diyorum sen duuur bunlar iyi günlerin, büyüdükçe anne şunu istiyorum, baba bunuda alın diye ağlıyacak, burayada girelim diye kafamızı şişirecek."

Hiç sorun etmiyorum tabiki bunları yeter ki iyi olsun yüzü gülsün kızımın, herşey onunla güzel herşey onun için. Ama merak ediyorum herkes bizim yaşadıklarımızı mı yaşıyor bu dönemlerde?

Aaa dikkatimi çeken birşey daha oldu aklıma gelmişken yazayım. Hani tasmalar olur ya  kötü bir benzetme oldu farkındayım ama aynı ona benzer birşey buda, bir çift ikiz çocukları için kullanmıştı dışarıda. Tam inceleyemedim tabiki ama çocukların kollarından bir çanta askısı gibi geçmiş duruyordu. Çocuklar önde, annede ip yada neyse onun ucu elinde arka arkaya yürüyorlardı. Çocuk peşinde koşma derdi yok:)) Birkaç kez denk geldi böyle gördüm ve her gördüğümde de çok ilginç geldi adı nedir bilmiyorum. Bir sürü şey düşündüm o an o anne baba için, yazık çocuklara diye söylendim ama  mutlaka bir nedenleri de vardır dedim sonra. Bir çocuğa bu tür bişey bağlansın yada takılsın hiç hoş gelmedi bana.

1 yorum:

memolininannesi dedi ki...

BEN 4 YAŞINDA OĞLUMU KUCAGIMDA GEZDIRIYORUM DUSUN ARTIK BENDEKI CILGINLIGI.. CUNKU BIR KEZ LCW MAGAZASINDA BU KADAR HASSAS OLMAMA RAGMEN GOZLE KAS ARASINDA KAYBETTIM....
VE 10 DK KADAR BULAMADIK....
PSIKOLOJIME YER ETTI RESMEN SIMDI KUCAGIMDAN INDIRMIYORUM.. HELE DE BENIMKI GIBI ALAYIM BASIMI GIDEYIM RUHU OLAN BIR COCUGUNUZ VARSA BU SON KACINILMAZ SANIRIM