Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Temmuz 2011 Cuma

20 AYLIK KIZIMLA ...

Kaybolduk sanki yine, neden böyle oluyor anlamıyorum sürekli elimin altında olan bilgisayarımı alıp bişeyler yazmak gelmiyor içimden. Okuyorum bakıyorum ama yazamıyorum. Hep en son postu yayınlarken, arayı bu kadar açmayacağım diyorum ama birşeyler oluyor sözümde duramıyorum.İki gün sonrada " ramazan ayı girdi" der bunu bahane ederim biliyorum:)

Neyse önemli olan geçte olsa burdayım ya öyle değil mi)

Geçen hafta kızımla bir haftalık Bursa tatili yaptık  ve geldik evimize. Keşke daha uzatabilseydim ama olmuyor işte. Gitmeden yapmış olduğum derin temizliğin üzerinden ertesi gün şöylece bir geçip rahat bir nefes aldım diyebilirim.


Bursa'da çook sıcaktı tabiki bugün ki gibi. Bahçeye balkona çıkamadık gün boyu. Akşam üzeri hava serinlemeye başlayınca attık hemen kendimizi bahçeye top oynadık kızımla, çiçekleri suladık, son kalan minicik çilekleri topladık, dut kopardık, fındık yedik veeee boş kalan zamanın da ise kızım çiçekleri yoldu:))
  

Ah anneanne görse nasılda yanardı içi. Çok kıymetlidir bahçesi. "Kızım yapma etme kokla " dediysem de fayda etmedi. "Cici cicii" deyip gözümün içine bakarak kopardı canıım çiçekleri:) Birde bol bol karınca kovaladı bahçede, yakalamaya çalıştı" böcük böcük" diye diye.


20. ayınıda bitirmiş oldu kızım böylelikle. Ne kaldı ki 2. yaşımızı kutlamaya. Zaman çok hızlı ilerliyor. Ramazandı kurbandı bayramdı derken kasım ayı gelecek inşallah. Rabbim sağlık sıhhat nasip etsin yeterki.

Şükür herşey yolunda, Kızımla aramız iyi arada kavgalarımız oluyor malum. Eh birde bu sıcaklar olmasaydı ne iyi olacaktı. Hiç sevmiyorum hiiiiç. Günde iki kez duş aldırmama rağmen Defne'ye yinede isilik oldu boynunda ve bez bağlanan kısmında. Hassas bir cildi var.  Bez demişken bu konu hakkında da yazmak sormak öğrenmek istediğim çok şey  var. Yani tuvalet eğitimi hakkında. Ufak tefek girişimlerde bulunuyorum şimdilik azda olsa. Belki üzerine düşsem sanki söyleyecekmiş gibi çünkü herşeyi biliyor artık. Neyse sonra tartışırız bu konuyu çok hassas çünkü:)

Haa birde emzik var bıraktırmamız gereken. Şimdiler uyku sırasında veriyorum, uyandığında kargaya atıyoruz beraber. Uyku zamanı geldiğinde "kaga memeyi detiy" , uyandığında ise emziğini yere atıp "kagaya attık " diyor meleğim. İnşallah bunuda aşıcaz kısa sürede kolayca, öyle diliyorum.

Bizde durumlar bu şimdilik. Bol keyifli serin günler diliyorum herkese....

Hiç yorum yok: