Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

12 Temmuz 2011 Salı

BİRAZDA ÇİZİM....

Çok zaman oldu kızımın boya kalemleriyle tanışması. Çok sevdi rengarenk boyadıkça defterini. Fakat zaman geçtikçe defter dışına çıktı çizimleri:) Bazen bacaklarını bazen kollarını boyadı bazen ise ağzına sokmak dişleriyle kemirmek çok daha hoşuna gitti. Sonucu siz düşünün allara, sarılara, pembelere boyanmış bir Defne böylede çok güzel benim kızım.






Şirin boya kalemlerinin kapaklarını, bütün parmaklarına takıp bir güzel oynuyor karalamadan sıkılıp. En sonunda ise hepsini bir yere fırlatıyor, annesinin toplayacağını bildiği için sanırım:)

Lekesi çok kolay çıktığı için sorun olmuyor nereyi boyarsa boyasın rahatım o yönden.

Kızımın ellerinden çıkan harika  çizimler, dosyada toplanmakta tarih not edilip:) Bakarsınız mini sergi yaparız ileride:)))

3 yorum:

Esra (Keremimiz) dedi ki...

bekleriz serginizi:) ne boyası bunlaar merak ettim

defne kızın anası dedi ki...

sevgili esra

http://www.e-bebek.com/boya_boyama_defteri_ve_kalemleri/carioca/carioca_yikanabilir_jumbo_bebek_super_keceli_boya_kalemi_6li/CRI-42057

bu linki kopyalarsan boyaları görebilirsin. ben çok memnunum.kızımda öyle:)

gutguturuna dedi ki...

bende pek çok boya kalemi denedim ama bunlar çok şirin gözüküyor..hemen alacam bende kuzuma..yerim o minik parmakları ben..şu fırlatma işi bizde de var..önce oynuyor işi bitincede nereye olursa fırlatıyor..demek ki tüm bebişler aynı..sevgilerimle..kocaman öpüyoruz defne prensesi..