Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

19 Şubat 2010 Cuma

3.AY VE YAŞADIKLARIMIZ....



Defne Ela, minik yavrum benim bir ay daha büyüdün. Zaman nasıl hızla geçiyor anlamıyorum. Tüm günüm gözlerinin içine bakarak "hadi tekrar gül" diyerek geçiyor. Hani o emzik ağzındayken sırıtman varya yanakların şişiyor, gözlerin küçülüyor, bitiyorum sana o zaman. Sabahları seni yatağımıza alıp agularını dinlemek, yaptığın şımarıklıkları izlemek, sonrasında evet yine gazı var diyerek masaja başlamak hepsi o kadar güzelki (gaz dışında).

Daha bir akıllandı miniğim, artık yaptığı her hareket daha belirgin ve anlamlı sanki. Koltukta yalnız bırakamıyoruz , yan dönmeye başladı çünkü. Uykularımız düzenli sayılır. Gün içinde kısa aralıklarla bazen ise uzun uykuya dalabiliyor. Gecelerimizde 23.00 da odamıza gidip pışpışlayıp yada ayakta sallayıp uyuyor kızım, sonra sabaha karşı 4 yada 5 gibi uyanıyor emip tekrar uyuyor.Maşallah kızıma benim:)

Bu arada birazda üzüyo kızım beni bu aralar. Çok büyük stres yapmış durumdayım. Sol memeyi artık emmek istemiyor Defne. Neden niçin bilemiyorum. Her türlü deniyorum fakat nafile. Biberona sağdığımda bir güzel bitiriyor fakat memeyi tuttuğu halde emmiyor. Her emzirmeye alışımda dua ediyorum inşallah bu sefer başarırım diye, bazen uzun uğraş sonucu alıyor ama son 2 gündür çok inat etti istemiyor. Ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım.Sanki sağ tarafı emiyormuş gibi yatırıyorum, ilk denemeler olumluydu şimdi oda olmuyor. Yan tarafa yatırarak deniyorum, kucağıma alıp ayakta pışpışlayarak deniyorum yine hayır diyor.Ter içinde ve sinirle bırakıyorum sonra. Biberonla süt içmeye alışmasın, diğer memeyide bırakır korkusuyla kaşıkla vermeyi denedim oda çok zor oluyor sütün yarısı boşa gidiyor. Şimdi sağıyor ve biberonla veriyorum.Bu konuda yardımı olacak arkadaşlar varsa önerilerini bekliyorum.

Gelelim doktor kontrlümüze. 17 şubat çarşamba günü doktor amcamızın yanındaydık her ay olduğu gibi. Ela kızımız büyümüş dedi görür görmez Emin Bey. Gülücükler saçtı Defnoş doktoruna. Kızım 6350 kg 62 cm olmuş maşallah. Ağızdan verilen rotavirüs aşısıda yapıldı. Gaz ilacını artık günde 2 ye düşürebilirsin, bundan sonra daha azalmış olur sancıları dedi fakat hala devam ediyor illet gaz olayı. İnşallah bitecek ben ümitliyim:) Emme problemini anlattım doktora, stres yapmamamı zamanla böyle sıkıntılar olabileceğini, bir şekilde aşılabilir bir sorun olduğunu söyledi. Ne zaman isterse o zaman ver sende dedi ve beni emzirme konusunda eğitim almış hemşireye yönlendirdi yardımcı olması için. Fakat Defne tok olduğu için ne yaptılarsa emmedi ve ağladı.Benim evde denemiş olduğum yöntemlere devam etmemi gerekirse aç olduğu zamanda hastaneye gidip tekrar bana yardımcı olabileceklerini söylediler.Bakalım artık uğraşmaya şimdilik inatla devam ediyorum.Tek isteğim 1 sene anne sütü ile beslenmesi okuyanlardan dua bekliyorum :)

2 yorum:

Işıl dedi ki...

ne guzel gözleri var allahım nazarlardan esirgesin

Defne Kızın Anası dedi ki...

teşekkür ederim amin.