Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Şubat 2010 Cuma

GÜZEL BİR HAFTA SONU...

İnsanın bitmesini istemediği an yada günler vardır ya. Ben ve kızımda aynen böyle bir hafta sonu geçirdik. Çünkü kızımın Ayşe teyzesi, Melike ve Berra ablaları bizdelerdi. Bol muhabbetin ve Berra'nın çığlıklarının olduğu 3 güzel gün yaşadık:) Defne gülücükler saçtı teyzesine ve ablalarına.

Arada kilometreler olunca,insanın özlemi dahada artıyor sevdiklerine.Sürekli beraber olmak, telefonda yapılan uzun sohbetler, yanyana konuşulsun istiyorsun. Sağlık olsunda deyip yatıştırıyoruz içimizdeki hasreti. Neyse derin konular bunlar fazla uzatmasam iyi olur:) İnsanın ablasının olması ne güzel birşey.Yaşım ilerledikçe, büyüdükçe daha iyi anlıyorum bunu. Uzakta bile olsan dertleşebiliceğin, herzaman yanında olabileceğini bildiğin biri var biliyorsun. Bu arada abiler alınmasın:)) Sizin yerinizde çok ayrı tabiki sırası gelince sizede gelicem:)

Uzun sabah kahvaltıları, kızım sayesinde aceleyle içilen ikindi çayları, daha karnımız acıkmadan akşama ne pişirsek derken geçiverdi günler. Canım ablam gitmeden Defne'yi yıkadık kahkahalar eşliğinde. Kızım öyle bir bakınıyor gülüyorki pıçı pıçı yaparken:) banyo sonrasıda uzun uykusu olduğu için bu Berra ablasına çok koydu. Uyumasın , neden uyuyo , açsın gözünü, bana baksın deyip ağladı Berruş. Defne uyandığında ise, teyze sen işine bak, ben Defne'ye bakarım dedi sürekli cadı Berra. Kar yağacak korkusuna hemen gitti teyzemiz, bu bize hiç yetmedi haberiniz olsun. Canlarım benim sizi çok seviyorum, yine gelin daha uzun bizimle olun arayı uzatmayalım tamam mı Nayşe'cim:))



İşte buda Berra kız:)))

3 yorum:

IŞIL dedi ki...

bı kız kardesım olsun çok ısterdım ama yok.iiyki 2 kızım var hep sevınırım

Defne Kızın Anası dedi ki...

allah kızlarına uzun ömür versin canım. en azından onlar bu özlemi çekmiyecekler.

Adsız dedi ki...

Canımm teyzemm biz de seni,sizii çok seviyoruzz!çok öpüyorumm ..