Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Şubat 2010 Cuma

İLK MİMLENİŞİM:)

Canım arkadaşım Nurcan mimlemiş beni. Çok zor sorular çıktı karşıma, geçmişimi kurcalamam gerekicek:) Sınava girmiş gibi hissettim birden kendimi soru 1-2 diye cevaplarken.Biraz geç kaldım sanırım ama bu ara çok yoğunum işte cevaplarım.


SORU 1: SİZİ MİMLEYEN KİŞİNİN LİNKİNİ VERİN

- Nurcan

SORU2: ÇOCUKLUĞUNUZDA ANNE VE BABANIZLA ( YADA AİLE BÜYÜKLERİ) YAPTIĞINIZ SİZİ SİZ YAPAN
ŞEYLERE KATKISI OLAN BİR OLAY VEYA AKTİVİTE.... VE HANGİ YÖNÜNÜZE KATKISI OLDU?

- İşte bana göre zor sorulardan biri:) aklıma o kadar çok şey geliyor ki hangisini yazsam diye düşünüyorum. İtiraf etmeliyim, çocukluğumda ev işlerinde çok tembel bir kızdım:) bu yüzden annecim çok korkmuş olsa gerek, mutfakta yemek yada hamur işi yaparken beni çağırırdı bir sürü nasihatlarını dinleyerek onu izlememi isterdi. Pek zevk almazdım açıkçası o zamanlar ve bu uzun zaman sürdü böyle.Fırsat oldukça annem bunu uyguladı. Anneciğime çok teşekkür ediyorum şimdi. Ona çok şey borçluyum, çünkü yaptığım her işimde bir katkısı var yaşadıkça görüyorum bunu.

SORU3: ÇOCUKKEN OYNAMAYI EN ÇOK SEVDİĞİNİZ OYUN VE OYUN APARATI NEYDİ?

-Evcilik oynamayı çok severdim. Hayal gücü çok kuvvetli bir kız olduğum için bunu kullanarak kendi kendime konuşur oynardım. Ayrıca kendime kartondan bilgisayar yapar çalışan biriymiş gibi hareket ederdim:)

SORU 4: ÇOCUKLUĞUNUZ VEYA İLK GENÇLİĞİNİZLE İLGİLİ KEŞKE DAHA FARKLI OLSAYDI DEDİĞİNİZ BİR DURUM?

- Çocukluğumla ilgili keşkem olmadı sanırım hiç hatırlamıyorum ama gençliğim derseniz üniversite okumak isterdim gerçi hala geç değil ama ııh artık yapamam gibi.

SORU 5: SOKAKTA OYNAR MIYDINIZ? NELER OYNARDINIZ?

- Evet çok oynardık hemde. Mahallemizde, kimi kız arkadaşımla ayak ipi, kimi tüm çocuklar toplanır saklanbaç, top oynar yada ip çevirerek hoplar dururduk:) çok güzel günlerdi.

SORU 6: ÇOCUKLUK VEYA İLK GENÇLİKLE İLGİLİ İYİKİ BÖYLE OLMUŞ DEDİĞİNİZ BİR OLAY?

- İyiki anne babamın sözünü dinlemişim.

SORU 7: VARSA ÇOCUKLUK DÖNEMİNE AİT BUGÜNÜ ETKİLEYEN BİR OLAY VEYA ANI..

- Kaç yaşındaydım hatırlamıyorum ama o günden bugüne hiç unutmadığım bir rüyam var. Hala aklıma geldikçe çok etkilenirim ve üzülürüm:( Ayrıca nedendir bilmem yuksek sesle konuşan 2 kişi duysam hemen korkarım, sanırım bişeylerden etkilenmişim zamanında hatırlamıyorum.


BENDE SEVGİLİ ARKADAŞIM EKİM'İ MİMLEMEK İSTİYORUM:) ÇOK GÜZEL CEVAPLAR GELİCEK EMİNİM...

3 yorum:

birsence dedi ki...

ben hala ev işi yapmayı hiç sevmem ama herakşam yaparım:)sevmesek bile yapmak zorundayız..yüksek sesle konuşulması yada kavga eden insanların sesini duyunca bende çok korkarım...kötü şeyler olacak diye çok ürkerim...
öpüyorum tatlım senide defneciğimide....

nuralp dedi ki...

SONUNDA:) ALKIŞLIYORUM BEYHAN SENİ... HARİKA OLMUŞ CEVAPLAR...

pembedusbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Merhabalar...

Maillerin yarısını dün gönderdik bugünde devam ediyoruz...

Mutlaka bu gece mailiniz gelecek...

Size zahmet kişi bilgilerinizi tektar pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderirseniz sevinirim...

Sevgiler...