Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

18 Şubat 2010 Perşembe

İLK SOBE..(ÇANTAMDA NELER VAR?)


Sevgili arkadaşım Ekim sobelemiş beni. Aradan biraz zaman geçti biliyorum ama ancak bugün yayınlayabiliyorum.
Çalışmayan evsanatçısı olan ben, her kullanışımın ardından, çantamı düzenler içinde gereksiz olan ne varsa atar öyle koyarım yerine.O yüzdendir ki genelde içinde fazla şey olmaz.Şekilde görüldüğü üzere:)
- cüzdanım,
-parfüm ve ne kadar kullanmasamda çantanın bir kenarında duran ruj,
-antibakteriyel ıslak mendil (hamileliğim sırasında domuz gribi korkusuyla alınan),
-boğaz pastili ve baş ağrıları sık yaşadığım için ağrı kesici,
-fiş,
-sakız,
-malum kadınız gerekli pedler:), emzirdiğim içinde göğüs pedi,
-nane şekeri.

Bende İnci ve Nurcan arkadaşlarımı sobeliyorum. Sıra sizde haydi kızlar:)

3 yorum:

Işıl dedi ki...

benım cantam gıbı

istebudurhayat dedi ki...

:))))))))) EVE GİDİNCE RESİMLEYİM GÖRMEK İSTEDİĞİNE EMİNMİSİN :)))))))

Defne Kızın Anası dedi ki...

:)) evet son kararım arkadaşım.