Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Temmuz 2010 Salı

BEKLENEN VE ÖZLENEN BİR PAZAR....




Artık ne zaman toplanırız, ne zaman uzun uzun sohbet eder güleriz diyorduk ki, eşimle herkesi pazar sabahı bir araya toplayabilir miyiz deniyelim dedik. Çokta iyi etmişiz. Kimsenin planı yoktu ve herkesten tamam cevabını aldık. Kocalar arasında yapılan saat ve yer planının ardından, çoğunlukla ve çok rahat ettiğimiz bir yere, Çekmeköy'de bulunan Yeşil Vadi Restauranta kahvaltıya gittik.

Ah ahh nerde o eski günler rahat rahat oturmalar. Şimdi herkeste bir çocuk hatta 2 :) bir curcunadırki sormayın. Ama çok güzel birgün oldu. Çok zaman olmuştu böyle toplanmayalı. Önceleri her hafta 2 bazen 3 kez görüştüğümüz olurdu. Çocuklardan önce yani. Zamanla azaldı bu süre. Ya soğuk, ya sıcak, ya hastalık yada başka planlar giriyor araya. Ama dostluklar bitmiyor. Gönüller hep bir. Resimde herkes yavrusuyla haşır neşir durumunda:)
Kız bolluğu derler ya aynen öyle birgündü. Niye derseniz açıklayabilirim:) Büyükten küçüğe İdil Su, Ceren, Tuana Başak, Kayra Berrak, Defne Ela, Hilal Ilgın ve biz büyük kızlar anneler olarak, bunda yaş sıralaması yok:) Meltem, Ekim, Rukiye, Hülya, Gülden ve ben.
Bütün kızlar toplandık anlıyacağınız.


Bu gördüğünüz iki güzellik varya, Hilal ılgın ve Defne Ela ikilisi. Doğumları arasında 2 gün var. Defne 2 gün farkla abla:) Şaşkın şaşkın baktılar birbirlerine o gün. Saç baş yolacaklardı biraz yakınlaştırsaydık ikisini. Çok güzelsiniz canlarım benim.


Babalarıyla poz verdi bizim güzel kızlarımız. Biraz sıkılmış görünselerde babalar hallerinden pek bir memnundular.


Defne kızım, sabah uykusundan uyandırılarak çıktı sabah gezmesine. Uyur uyanık kıyafetlerini giydirdim. Ama her daim gülen bebeğim çok mutluydu yine. Kapıya çıktığımızda bu mutluluğu daha bir arttı. Kahvaltısını evde verdiğim için bir süre rahat ettim dışarıda. Fakat benim zıp zıp kızım dururmu elde avuçta kucakta. Özgür olmalı, yerlerde emeklemeli, tırmanacak bir yerler bulmalı, araştırmalı. Ne arabasında ne de kucakta olmayı hiç sevmiyor. Biz kahvaltımızı yaparken bir süre uslu uslu durdu arabasında. Sonra uykusuda gelerek sıkıldı tabiki. Ah be meleğim çimlere bıraksam seni nasılda mutlu olursun biliyorum ama olmazzzzz , dedim usulca kulağına. Kucaktan kucağa gezdikten sonra uyutma işlemi gerçekleşti. O ara sohbete daha fazla katılma imkanım oldu sanırım. Ama sadece ben değil hepimiz aynıydık. Herkes çocuklarına birşeyler söylüyor, yada beslemeye çalışıyor. Sonrasında Defnoş uyandı meyvesini güzelce yedi pozlar verdi bol bol ve arkadaşlarıyla vedalaştı. Hiç bitmesin istedi gün, annesi gibi. Eve geldiğimizde hemen bıcı bıcı yaptı miniğim. Giydirirken kapandı gözleri koltukta ve uzun uzuuun uyuyacaktı ki Erol amcası aradı ve evlernin bahçesine davet etti bizi. Yine apar topar, Defne uyur uyanık giydirildi ve gidildi. Ohh serin serin ne de güzel vakit geçirdik bugün dedim. Yedik içtik, güldük eğlendik. Defne arada çığlıklar atarak bende burdayım uleeen dedi:)) Sonra annesinin kucağında daldı uykuya ve yarım kalan uykusunu arabasında tamamladı. Rukiye teyzesinin bahçesinde, asma altında derin uyudu kızım.
Akşam olduğunda ise günün anlam ve öneminden mutlu, sıcaktan yorgun bir aile olarak döndük evimize.


Arayı fazla uzatmadan tekrar yine yine yaşayalım böyle günleri. Yaşanılan pazar için herkese teşekkürler.......

8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ne güzel keyifli bir buluşma olmuş :)
son uyku hali süper

ayşegül dedi ki...

ohh sefanız olsun,hepiniz için harika geçmiş resimlerden belli :)

ne güzel uyuyor defnecik melek gibi,öptüm tontiş kollarından.

Defne Kızın Anası dedi ki...

bahar ve kızısı çok keyifliydi gerçekten.

ayşegül, bizde duru fıstığı öpüyoruz.

KEO dedi ki...

ahh ah canım benim nerde o haftada 2-3 gün görüşmelerimiz di mi?olsun, bu da birşeydir:)belki de bu yaz bitmeden yine tekrarlarız?

uğur böceklerim dedi ki...

tekrarı 2 günlük bir kaçamak olmalı bence:)))

Defne Kızın Anası dedi ki...

ekimcim evet kesinlikle tekrarlanmalı.

rukiyecim, bana uyar:) iyi fikir

mintinin dünyası dedi ki...

çok keyifli bir pazar olmuş gerçekten.pek güzel bir tesadüf olmuş tatlım aynı pazar bende candostum dediğim arkadaşlarımla toplanmıştım.yalnız bizde beyler yoktu.tam kızkızaydık anlayacağın.kızlar ve bebekleri.sadece bir arkadaşımın bebeği yoktu bu yaz evlendi kendisi.gönüller sevgi dolu olunca birbirine karşı,vaktin nasıl geçtiği anlaşılmıyor tabi.bir akadaşımın tayini çıktı tokata,bizim asıl toplanma amacımız oydu.ona veda buluşması gibi bişey olmuştu.tabiki canım denizim açık büfe hazırlamıştı sağolsun...gerçekten güzel bir gündü.


seninki de pek keyifli geçmiş canım belli.bu güzel buluşmalar bebeklerimizin gelişimi açısından da çok iyi.yaşıtlarıyla kaynaşmaları gereken dönemdeler.ayyy sana gelince yazdıkça yazıyorum bana dur de azıcık arkadaşım...
neyse öpüyorum çok.sevgiler

Defne Kızın Anası dedi ki...

minticim dilediğince yazabilirsin keyif alıyorum okurken:) bizde öpüyoruz