Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Temmuz 2010 Cuma

BURSA YOLCUSU KALMASIN.....




Eveeet biz bu akşam Allah nasip kısmet ederse Bursa yolcusuyuz. Kızımla, dede ve ananesini hatta kocamaaaaan ailemizi ziyarete gidiyoruz.



İki günlük seyatimiz için bavulumuz hazır:))) Herşey eksiksiz tamam. Ateş ölçerden fitile, şuruptan burun spreyine, yedeklerinde yedeği eşyalarla biz hazırız. Kızımın babasııııı, geç kalma çabuk gelde düşelim yollara.



Herkese güzel mi güzel, bol gülücüklü, huzurlu, sakin bir hafta sonu diliyorum. Bizede hayırlı yolculuklar:)))

6 yorum:

uğurböceği dedi ki...

PENCERE KENARINDAN BİZEDE BİR YER AYIRIN:))

HAYIRLI YOLCULUKLAR.GÜZEL BİR GEZME OLUR İNŞ.

Unknown dedi ki...

Güle güle gidin gelin inşallah.Ben de geçen hafta Bursa'daydım,çok sevdim Bursa'yı ve insanlarını..Yürek dolusu sevgiler götürün bize o güzel şehre..

Işıl dedi ki...

bende kacıp gıtsem bı yere

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım güle güle git.hayırlı yolculuklar diliyorum sana...ve defnoşa.öpüyorum onu çok.iyi eğlenceler...

Canfeza dedi ki...

Hayırlı yolculuklar..

Defne Kızın Anası dedi ki...

teşekkür ederiz herkese döndük bile:((