Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

1 Temmuz 2010 Perşembe

FISTIKLARIM GELDİ.....

Defne kızımın ablaları nihayet geldiler ziyaretimize. Dün akşam, Defne kapıda Kübra ve Melike ablasını görünce kısa bir şok geçirdi diyebilirim. Öyle şaşkın ve dikkatli baktı ki ikisinede. Eee bizim koca cadılarda bir çığlık attılar ki Defnoş'u görünce, çocuk napıcağını şaşırdı. Canlarım benim, gördüğünüz bu iki güzellik varya, miniciktiler bir zamanlar. Şimdi kocaman genç kız oldular. Biri ablamın diğeride abimin kızı, sanmayın yeğenler bu kadar, gerisi bir iki gün arayla gelicekler buraya. Berra, Sezen ablası, Hasan Emir abisi var daha:)
Şimdi Defnoş Kübra ablasının ayaklarında sallanıyor, keyfine diyecek yok anlıyacağınız. Birazdan giyinip kuşanıcaz ve dışarı çıkıcaz kızımla ve yeğenlerimle.

8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ne mutlu size :D

Işıl dedi ki...

fıstıklar gercekten

ayşegül dedi ki...

ooo harika,bende fıstıklarımız özledim şimdi.
defne içinde senin içinde ne güzel bi değişiklik.

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım.seni izlemeye aldım.nihayetinde bebeklerimiz aynı aydalar.senin değişik uygulamaların varmı diye merak ediyorum arada.sen de beni izlemeye al istersen bebeğim için değişik çorba tarifleri yayınlıyorum.bugün biber çorbası yaptım .sevgiler

Feride dedi ki...

oohh süpermiş .. pişti olmuşuz .. yaz tatili gelince yeğenler teyze , hala gezmesine çıkıyolar ne güzel :) 2 si de çok şeker maaş.

Defne Kızın Anası dedi ki...

bahar ve kızı yağmur,

ışıl teşekkür ederim.

ayşegül evet süper oldu kızım ve benim için.

mintininmutfağı hoşgeldin sende. bundan sonra bende takipteyim. bilgi alışverişi yaparız:))

feride teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

oyy ouyy yorumları yeni gördüüm iltifatlar için teşekkürlerr :9 teyzemm Defne'mm şimdiden çook özledim sizii :( <3

Defne Kızın Anası dedi ki...

bizde seni özledik melikooo